fredag 8 november 2019

Några dagar sen jag jag skrev nått i bloggen.Men nu så.

Mysfredag! Det har jag haft i dag.
Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt.Har inte ens varit ute och gått en promenad.
Det är skönt att ha såna dagar i bland tycker jag.Att riktigt vila upp mej.Och så är det mysigt också att "bara va".
Jag har haft Netflix länge.Och för några veckor sen så skaffade jag också Viafree.Jag brukar också se en del program på Play. 
Hem till gården och Bachelor Sverige.Dom brukar jag alltid se på.
På Viafree följer jag Vanderpump Rules,The Hills,Jersey Shore family vacation,Real Housewives of Beverly Hills.
Minnet av ett brott,Murder maps,I huvudet på en mördare,Svenska fall,En mördares bekännelse.
Och så en del program som jag har sett på Netflix är Murder Mountain,Fallet Madeleine Mc Cann,Mörk turism,Making a murderer,Historien om Kalief Browder,Samtal med seriemördare,Nurses who kill,I huvudet på en brottsling,The Undateables,Den oskyldige mannen,Evil genius,Click for murder,Out of thin air,Roll red roll.
Sen finns det andra program som jag också har sett där.Men det här var några av dom.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar