måndag 11 november 2019

Lite smått om i dag.

Jaa det blev det för mej i dag.
Jag försöker åka och sola solarium 1 eller 2 gånger i veckan.
Jag äter ofta kvarg och bär till frukost.I alla fall varannan dag,nått sånt brukar det bli.Och nu har jag sett att det finns en ny smak HJORTRON i kvarg.Jag vet inte om det är helt nytt men jag har i alla fall aldrig sett det förut på nån affär.
Får se om jag tycker den är god,i morron när jag äter frukost.
Kul i alla fall när det kommer ut nya smaker.
Det här åt jag i dag till frukost.
Det är så jäkla gott med amerikanska pannkakor!
Nån middag har jag inte ätit ännu.Men tänkte göra det när jag har bloggat klart.Och se på nått program samtidigt.Jag äter så gott som aldrig i köket.Utan det blir att jag sitter i vardagsrummet.Bekvämt det hihi..
Dom gånger som jag har haft extremt besvär och värk med nacken så har jag suttit i sängen och ätit.
Min nacke har hållit sej "bra" nu i några dagar.Och det är helt underbart skönt det!
Vädret här i Sundsvall

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar