måndag 2 december 2019

Det blir ingen Jul för mej.

Jag julpyntar inget hemma.Eftersom jag inte kommer att fira julafton.Varför jag inte kommer göra det vill jag inte skriva om här.Vissa saker vill jag inte öppna mej om och berätta.Även om man har en blogg så kan man vilja vara privat med en del saker.Och det finns sånt man kan tycka är känsligt och inte så lätt att skriva eller prata om.Livet är inte alltid som i sagans underbara värld.Även om man kan önska så.
Nästa vecka så ska jag åka till min mamma i alla fall.Jag ska vara hos henne i några dagar.Hon bor i Stockholm.Och jag kommer att åka buss dit för jag har inte bil eller körkort.Jag vet inte riktigt varför egentligen,men det har aldrig blivit så att jag har tagit körkort.
I dag har jag städat hemma.Och sen så har jag inte gjort så mycket mer än att tagit det lugnt.Slöat och slappat typ.








2 kommentarer: