lördag 21 december 2019

Hej Svejs!

Innan jag åkte och träffade Denise,Andreas och Charlie i går.Så var jag till stan för jag ville köpa en present till dom.Jag va också in på New Yorker och köpte den här handväskan till mej.
Jag har också varit och köpt en års almanacka.Så jag har en till det nya året 2020 som snart är här.Jag har även en liten fickkalender som jag brukar skriva in saker jag ska på.Tex om jag fått tid till sjukgymnasten osv.
Så här ser i alla fall almanackan ut som jag köpte.Jag ville ha en i svart eller grå färg eftersom jag har dom färgerna på saker i mitt kök.
Och så var jag till pressbyrån och betalade en räkning.Vilket jag ångrar att jag gjorde där och jag kommer aldrig mer att betala en räkning på det sättet,i butik affär.För helvete va dyrt det blev för en räkning som bara var på 39 kr.Jag trodde först att det hade blivit nått fel,att dom dragit för mycket pengar eller nått.När det stod på kvittot 114 kr.Jag har alltså fått betala 75 kr för att betala in en jävla räkning.Det var onödigt av mej men men nu är det gjort i alla fall.Skönt ändå att den är betald för jag vill absolut inte få nån skuld.Nu när jag äntligen är skuldfri,för min skuldsanering är äntligen klar efter 5 år ungefär.
Nu ska jag göra mej en kopp kaffe.Ta fram lite gott fika,mysa ner mej i soffan.Och se på Love Island Australien,som jag har börjat kolla på.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar