lördag 7 december 2019

Gjort i dag.



Åkte buss in till stan.Där jag gick till kulturmagasinet,på biblioteket där.Jag lämnade tillbaka några böcker och en tidning.
Datumet på lånet av tidningen hade gått ut.Så jag fick betala 10 kr i förseningsavgift.Inte mycket pengar men ändå så onödigt,att jag är så klantig att jag inte hade lämnat tillbaka tidningen i tid.
Jag lånade dom här böckerna i dag.
Och den här boken tänkte jag ta med mej och läsa på bussen då jag ska åka till mamma min på torsdag.Hinner jag inte läsa klart den då så kan jag fortsätta läsa då jag ska åka tillbaka hem.
I bland så har jag blivit åksjuk då jag åkt långt och inte kunnat läsa nått.Men jag hoppas att jag kommer att kunna göra det den här gången under resans gång.
När jag hade varit på biblioteket.Så åkte jag till Bosvedjan där jag solade solarium.
När jag hade solat klart så blev det att åka buss igen.Till Birsta där jag fyllde på mitt busskort.Kollade runt lite i affärer där också.Sen in på coop och handla mat å sånt.Sen åkte jag hem.
I dag har det varit sånt väder som jag gillar.Varken kallt eller halt.Och inte en massa snö heller.

Sån här konstig färg blir det när jag tar med telefon.Men korten innan har jag tagit med min kamera.Det blir som helt olika färgnyanser då på fotona.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar