söndag 22 december 2019

Mitt nya bord till datorn.

Konstig färg det blir när jag filmar med kameran.

Egentligen va det tänkt att jag skulle få ett bord av en som jag känner.Hon undrade om jag ville ha ett bord,för hon fick inte nån plats att ha den i sin lägenhet dit hon skulle flytta.Det var ett jätte fint bord och jag vart glad för jag har velat ha ett nytt databord.Så jag sa ja,jag vill jätte gärna ha det bordet.
Men sen när jag började kolla upp hur brett bordet var så insåg jag att det inte kommer att gå.Det var alldeles för smalt.Och skulle inte funka med att ha en stationär dator på det som jag har.Däremot hade det gått att ha bordet om jag hade haft en bärbar dator,laptop.
I alla fall så blev jag så inne på att nu ska jag skaffa mej ett nytt databord.Så jag började kolla runt på Ikea på olika bord.Och så blev det då denna.
Den får inte vara för dyr och den måste va i vit färg.Det hade jag bestämt att jag ville ha.
Reima va så snäll och hjälpte mej att sätta i hop bordet.Köper man något på Ikea så kommer det ju i hundra delar typ.Och jag är usel på att sätta i hop saker.
Hyllorna där på sidan valde jag att inte ha.Utan ställde datorn där istället.
Dagen innan som jag åkte till mamma min så va jag och köpte bordet.
Jag köpte även en ny tavla på Dollar Store.
Jag gillar motivet.Men köpte just den tavlan mest för att den var i den storleken jag ville ha.Och för färgens skull.Turkost,mintgrönt som det finns lite av på den.










2 kommentarer:

  1. Bordet blev riktigt snyggt
    Funderar själv på ett sådant faktiskt

    SvaraRadera