torsdag 12 november 2020

Jag har prövat att göra en tavla av tyg. Och så prat i kameran.

 


Så här vart den.
Den är nu på väggen ovanför där jag har datorn.
Men jag ska göra om den nån dag.Med att ha ett annat tyg under.I mörkare rosa färg så att inte ramen syns igenom.
Och här under är den tavlan som jag köpte i går på Rusta.Som hänger på väggen där tvn är.
Att det ser ut som att den hänger snett,är för att tydligen kan inte jag ta kort rakt hihi..
Skämt åtsido,men tyvärr så är inte min balans alltid den bästa längre sen jag fick den här sjukdomen Cervikal Dystoni.Sjukdomen påverkar balanssinnet lite grann.
Den här tavlan hade jag där förut.
Dom här två tavlorna köpte jag för ett tag sen.
Dom här blommorna har varit vita.
Men nu är dom rosa sen jag målade dom.
Det är så när man är besatt av färgen rosa hihi..
Och där har vi sämsta balansen jag



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar