tisdag 24 november 2020

Tisdagen

 

I dag så började det att snöa.Men bara lite grann.
Och lika fort som det kom.Så försvann det.
Bra det tycker jag!
Eftersom jag typ hatar snö.
Jag har varit på dagverksamheten.
Där jag har fortsatt med att måla i dag.
Och så har jag letat bilder på nätet.
Det finns så många fina så det va svårt för mej att bestämma mej,för vilka 2 bilder jag ville ha.Jag hade nämligen bestämt mej för att byta dom två tavlorna som jag har i badrummet.Till några andra.Så istället för att köpa bilder.Så tänkte jag ta dom på nätet i stället.Själv så har jag ingen skrivare.Men på dagverksamheten så har dom en.
Jag valde dessa två bilder.Som jag nu satt upp i mitt badrum.
Jag köpte dom här nya ramarna att ha bilderna i.Dom finns på Ikea för bara 29 kr styck.
Det står att dom är rosa.Men färgen går nästan åt det aprikosa hållet.
Det vart en sväng på Öb också.
Det här va första gången jag va in dit,sen dom flyttat bort inifrån själva Birsta.Det är ett tag sen nu,men det har inte blivit så att jag har varit nått på Öb på länge.
Mina rosa köp i dag.









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar