fredag 13 november 2020

Jaa lite som fredag den 13 med humöret.

 

Vad jag håller på att ändra på med tavlor hemma.Från den ena dagen till den andra.
Vet inte om jag har svårt att bestämma mej eller vad det är frågan om.
Nu kommer det bli så här i alla fall.
Sen får jag se hur länge jag kommer att ha det så hihi..
Dom här rosa tavlorna ska jag ha på väggen där datorn är.
Jag har haft dom i mitt sovrum förut.
Dom här två ska jag också ha i vardagsrummet.Men på väggen ovanför där soffan är.
Den här under köpte jag i dag på Eko.
Men nästan så jag hade velat köpa den här istället.Den tavlan finns på Dollar Store.
Så blev det att köpa den här pastell rosa på Eko.Och den ska jag ha på väggen vid där tvn är.Har två liknande mindre tavlor där också på den väggen.
Jag ska sätta upp alla tavlorna i morron.Kanske ska åka och hälsa på Denise och Andreas också då.Spendera lördagskvällen hos dom.
Men nu ska jag göra kaffe och sätta mej å se på Hem till gården.



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar