fredag 1 oktober 2021

I går och i dag

 

Vädret här i Sundsvall i går.
Och liknande har det varit i dag.
Inge vidare med regn inte.
Men alla färger på hösten gillar jag skarpt!
Gul,röd,orange. Fina och glada färger det.
Så här vart det i fönstret i sovrummet.Med dom sakerna som jag hade köpt.Fast den ena ljushållaren tog jag bort.
Jag kanske kommer ha den ljushållaren där nån gång ändå.I så fall kommer det att se ut så här då.
I dag så har jag inte varit på dagverksamheten.Haft besvär med nacken så jag blev hemma.
Men framåt kvällen så åkte jag till Birsta.Där jag fyllde på mitt busskort.Och så var jag in på några affärer och kollade.Sen Ica Maxi där jag handlade hem sånt jag behöver ha.
Korten som jag har lagt in här är tagna i går.
Min frukost är lite som höstfärgerna.












 


















 













1 kommentar:

  1. Hej Behöver du ett snabbt lånemeddelande till oss {remy.credit111@gmail.com} med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, privatlån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolidering Lån e.t.c. Vi har ett lån för dig Personliga lån (säkra och osäkra) företagslån (säkra och osäkra) konsolideringslån och många fler. Kontakta USA för mer information om lånerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem. kontakta oss via e -post: remy.credit111@gmail.com.....................................

    SvaraRadera