onsdag 27 oktober 2021

Tisdagen och i dag.

 

Jag var på sjukhuset i går,hade en tid där på förmiddagen.
Tog mina sprutor,fyra stycken vart det den här gången.
Jag tog också upp med neurologen.Om det med dom besvären som jag har börjat få i bland med min vänstra hand.
Han kollade då upp båda mina händer.Och gjorde några tester.
När han var klar med det.Så sa han att min vänstra hand har blivit försvagad.
Och att i vissa fall kan man få så på grund av den här sjukdomen.
Inte så kul då men nu vet jag i alla fall varför min ena hand är som den är.
Han har i alla fall skickat en remiss till sjukgymnasten.
När jag sen kom hem så la jag mej å vilade.Och sov några timmar.
Sen var jag bara hemma och tog det lugnt resten av tisdagen.
I dag har jag varit på dagverksamheten.
Åt till frukost.
Och till middag blev det.
Nu när jag har bloggat klart här så ska jag ta och göra kaffe.Ta fram lite gott fikabröd.Och mysa ner mej i soffan å se på Hem till gården.









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar