lördag 9 oktober 2021

Onsdagen,torsdagen,i går och i dag.

 

Här när jag pratar i kameran,det var i torsdags kväll.
Det vart att jag kunde åka till dagverksamheten på fredagen.För jag mådde rätt okej då,hade mindre värk och besvär.
Det kändes väldigt bra att komma dit.
Resten av fredagen blev att åka och handla.Kolla runt lite i affärer.Sen på kvällen va jag hemma och tog det lugnt.
I dag så har jag sett på serier,program som jag brukar se på.
Och så har jag pysslat på med saker hemma.Bland annat att måla.
Det är så rogivande och kul att måla!
Det blev en promenad nu på kvällen.
Jag gick min "vanliga sväng" som jag oftast brukar gå.
Hoppas att NI har en 
Det har varit så otroligt fint höstväder dom här senaste dagarna.






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar