fredag 10 december 2021

Jag köpte nått rött,nått lila och nått svart.

 

I dag när jag var på dagverksamheten så har jag "fixat" med en årskalender som jag har köpt.
Jag kan visa bilder sen,vad jag har gjort med den.Då den är klar.
Jag håller på att göra om kalendern lite,pimpar till den hihi..
Då det var fika så blev vi bjudna på en jätte god kaka.Som en hade bakat där.
Och nått gott till kaffet är ju aldrig fel det.
Efter att jag hade slutat i dag så blev det shopping.
Jag hade tänkt åka till Birsta.Men det blev en sväng på affärer i stan istället.
Jag kollade på kläder och provade en del.
Roligast är ju så klart att köpa kläder.Men jag tycker även att bara prova kläder är väldigt kul.Jag gillar den känslan.
Det blev att jag köpte några plagg på New Yorker.
Tyvärr så är det lite svårt i bland när jag tar kort på kläder som är svarta.Att få det jag ska ta kort på att synas tydligt.Vissa kort kan då se lite otydliga ut.Att man inte helt ser hur klädesplagget ser ut.Som dom här byxorna som jag köpte.
Jag kan inte ta kort längre med kameran på min telefon.Det måste ha blivit nått fel med den,för den har helt slutat att fungeraSå jag får fota med min vanliga kamera istället.
Knapparna är gråa,men på kortet ser dom ut att vara bruna.















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar