måndag 20 december 2021

Done today

 

I dag så blev man lite bortskämd hihi..på dagverksamheten.
Med att få julklapp och fika gott.
Knäck,choklad,risalamalta och vörtbröd med julskinka.
Även fast det inte har varit jätte kallt ute i dag.Så tycker jag att det har varit så kallt.Det är nog för att jag har känt mej så frusen.Och haft för tunn jacka på mej.
Det blev att lägga sej i ett varmt bad när jag kom hem.Och där blev jag liggande bra länge.
Det är mysigt att lyssna på musik samtidigt som man badar tycker jag.
Och ha med sej en kopp kaffe.Tända värmeljus i badrummet.
Nu när jag har bloggat klart så ska jag göra mej lite mat.Och se på Hem till gården.
Sen blir det nog att lyssna på Prime Crime som sänds på YouTube.Jag brukar lyssna på rättegångar som finns där.




















 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar