tisdag 2 augusti 2022

Har börjat igen.

 

I går så började jag på dagverksamheten. Efter att ha haft ledighet (semester) under juli månad.
Så det var en bra måndag för mej. Eftersom jag trivs att vara där.
Jag unnade mej lite gott att äta också.
När jag hade slutat för dagen så gick jag till charm och köpte med mej en bakelse.Och in på affären där jag köpte potatisgratäng,grillspett i charken.
Lite "vardagslyx" är aldrig fel att unna sej i bland!
En annan sak jag ska unna mej är på torsdag.För då ska jag till Njurunda salongen.
Där jag ska göra fillers vid sidorna på munnen.Jag ogillar så dom linjerna jag har där.Jag stör mej mycket på dom. Så det ska bli skönt att få "dölja" dessa ett tag.Kommer slippa se dom på ett år ungefär hihi..
I dag så har det varit solsken och väldigt varmt ute.
Men i går däremot så små regnade det under dagen.Och på kvällen började regnet riktigt ösa ner.Åska gjorde det också.
I dag så har jag mest vilat. Legat å läst och druckit en massa kaffe.
I morgon så kommer det nog bli en rolig onsdag.För jag ska åka och göra en sak. Berätta om det i morron.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar