torsdag 4 augusti 2022

Det blev botox istället för fillers.

 

Jag hade en tid i dag på salongen Njurunda Skönhet. Där jag skulle fixa marionettlinjerna,dom som är på sidorna bredvid munnen. Det är fillers man använder där då. Och det håller i upp till ett år ungefär.
Jag tycker att hon som jag går till där är väldigt bra och jag har lätt att prata med henne. Det är inte alltid att jag bara kommer dit och säger att jag vill ha det här,utan vi brukar kunna prata om hur jag tänkt,vad som blir bra att göra eller inte göra.Hon som jobbar med det här vet och jag tycker det funkar så bra när vi pratar om sånt. Som nu i dag när jag kom dit och hon tittade på mitt ansikte så sa hon att linjerna vid munnen,att det fillers jag har där inte gått ut helt sen jag hade gjort det sist.Och att det är bättre att jag väntar nån månad,ett tag till tills jag gör fillers där.
I bland kan det vara lite svårt att helt veta sånt själv tycker jag.Jag själv kan tycka att linjerna syns väl,men att i själva verket syns dom mindre än vad jag tycker.Så då är det bra att lyssna på hennes råd för hon vet.Innan hon började jobba med det här så jobbade hon som sjuksköterska.
Jag vet att det finns vissa salonger där dom låter folk få hur mycket olika behandlingar som helst och ofta om dom vill.Så att det nästan kan bli överdrivet.Och inte alls bra i slutändan. Men hon som jag går till är inte alls så! Utan hon förklarar och säger till om nått inte skulle vara bra att göra. Jag känner att jag har en kommunikation med henne dom gånger jag har varit hos henne.
Jag hade tänk att göra pannan och vid ögonen den här månaden också.Så vi gjorde så här att eftersom det inte blev att göra fillers vid munnen den här gången.Så gjorde jag botox i stället på pannan och vid ögonen eftersom jag ändå hade tänkt att göras det nu i augusti.
Nu till lite annat....
Dom här har jag klätt om.Med det här tyget som jag köpte för ett tag sen på Ica Maxi.Det var egentligen en bordsduk.Men jag kan köpa saker i bland och göra om dom på mitt eget sätt.Jag tycker att sånt är kul!
En klänning som jag köpte nu i veckan på HM.Det är mycket rea nu på klädaffärer.
Fika i dag
Hoppas att NI har haft en


























  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar