onsdag 30 oktober 2019

Blått från topp till tå.Och apropå färg så börjar det bli dags för en färgning snart igen.

Jaa dags för att färga det nån dag.
Men även en toppning av håret också.
Jag använder sån här spray nu så länge på utväxten i håret.
När dom är slut så tror jag att jag ska köpa nån av dom här.
Men hinner jag ha färgat håret till dess så blir det inget köp förrän tills utväxten börjat komma fram igen.
På topparna så brukar jag i bland ha det här.
Men funderat på att köpa nån av dessa att testa.
Hårfärgningsmedel det köper jag på hårsalongen Trudes.
Men förra gången jag färgade mitt hår så köpte jag det på en affär istället.Och efter att jag hade färgat håret så fick jag en allergisk reaktion.Så jag vart tvungen att åka på akuten.
Men även då jag färgar håret med hårfärgningsmedel som jag köper hos frissan,så brukar det börja klia och jag blir röd på huden.Det är nått som jag inte riktigt verkar tåla.Men som tur är så brukar dom besvären försvinna efter några dagar.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar