torsdag 24 oktober 2019

I går,i dag och lite snuttar kamera bloggat.

 I går så vart jag tvungen att vara sängliggande hela dagen.För jag hade värk och besvär med nacken.Att jag hade fått ont va nog mitt eget fel egentligen.För nu när nacken börjat bli bättre efter att jag gjort Botox,så har jag nog varit lite för ivrig och så överglad att jag inte tänk på att jag måste ju ändå vila i bland.Vilket jag inte gjorde i tisdags,utan körde som på och då blev väl konsekvenserna av det,en massa värk dan efter.Jag höll på att pyssla på med en massa saker hemma.Och på kvällen så va jag i väg till Ikea,sen träffade jag Reima.När jag kom hem så fortsatte jag att greja med olika saker.Jag måste komma i håg att jag inte kan leva helt som jag har gjort förut,även fast jag har tagit Botox.Och jag får inte glömma bort att jag måste vila emellanåt under dagarna och även att göra övningarna.Men jag vart nog lite ivrig hihi.. för det kändes så roligt att ha blivit bättre.Som typ när det var julafton då man var barn.Det gäller att försöka hitta balansen mellan vila,övningar och hur mycket eller lite saker jag kan göra.Jag ska prata med sjukgymnasten och fråga henne hur jag kan få till det där på ett bra sätt.
Men så tacksam jag är ändå för hur mycket detta med Botox redan börjat få min nacke att vara bättre än den va förut.
Härligt väder har det varit i dag!
Promenad bort till Ullas jobb.
Vi åkte och kollade in en ny affär,Eko som har öppnat här i Sundsvall.
Den ligger väldigt nära Ica Maxi.Så det lär ju bli att jag kommer gå dit ofta skulle jag tro.Med tanke på att det är så nära Ica Maxi och där är jag ju typ var och varannan dag.Och så gillar jag att vara i affärer och titta.Gärna köpa nått också när jag har pengar.Shopaholic hihi..näe då,bara lite kanske i bland.Men inte i dag för jag köpte inget när Ulla och jag var in på Eko.
Det var kul att gå där och titta på saker.Och jäklar va mycket godis dom hade där.
Ulla bjöd mej på hamburgare när vi var klara där.Sen köpte vi med oss semlor,åkte hem till mej och fikade.
Nu ska jag lägga mej och vila nacken.
Hoppas att Ni har haft en bra dag!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar