lördag 26 oktober 2019

Prat i kameran.



Gjort om lite i sovrummet igen.Jag kunde inte låta bli för att det är så roligt.Och rogivande också att pyssla på.
Min vita och så min rosa sida av bord.Bredvid sängen.
I köket så har jag hängt upp nytt.Det är julgranskulor som jag har köpt.Men vem har sagt att man måste hänga upp dom i julgranen hihi..
Och så har jag köpt en ny vardagsrumsmatta.
Den är turkos,men jag tycker att den ser mera blå ut i färgen.
I och för sej är turkost en blandning av blått och även grönt.
Härligt med en ny matta i alla fall.Den jag hade innan va ju vit.Men svårt med att ha en vit matta,att hålla den så.För även om inte jag har något djur eller små barn så blir en matta i den färgen lite "blaskig" efter en tid.
Jag har fixat om lite med några andra saker på bordet också.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar