torsdag 21 januari 2021

Den här veckan.

 

(Det här kortet är inte taget i dag.Utan jag tog det i helgen som va.)
I måndags hade jag en städdag hemma.
Jag hade en tvätt tid också.Men det skippade jag.För orkar inte städa och tvätta på samma dag.
Förr om åren fanns orken till det.Men tyvärr inte numera.Det kan få mej att känna mej så irriterad i bland.För jag VILL helst göra allt sånt typ samma dag.
Viljan hos mej kan finnas till mycket saker.Därför blir jag lite frustrerad när orken eller vad man kan kalla det sätter stopp för mej.
I tisdags så åkte jag till det som jag skulle ha varit på förra tisdagen.Men kunde inte åka dit då på grund av bussarna som var inställda på grund av snöovädret.
Men jag fick en ny tid som tur var.Och bussarna åkte som dom skulle den här tisdagen.
I går skulle jag och Maria ha träffats.Men jag åkte på migrän.
Så vi bestämde att träffas nån dag nästa vecka istället.
I dag tänker jag hålla mej inomhus.För vädret är lite typ snökaos ute.Jag behöver inte heller åka i väg nånstans för jag har mat å sånt hemma.
Men några samtal har jag som jag måste ringa i dag.Och så tänker jag byta gardiner i köket.Och damma sakerna som jag har där i fönstret.
Men nu lite frukost först.





 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar