söndag 31 januari 2021

Borta på dagen och hemma på kvällen i fredags.

 

Efter att jag hade varit på dagverksamheten.Slutar där vid 16 tiden.Så gick jag och kollade i affärer på stan.
Provade några jackor på NewYorker.
Det blev ett köp för mej där.
Den här jackan som är i en kort modell med en luva på.
Materialet,tyget på jackan är i sammet,plysch.
Sen så köpte jag snoddar till håret och smink på HM.
Och så vart det några bok köp på en annan affär.
Halt ute och kallt som faan har det varit hela den här veckan.
Det som ändå har varit positivt.Är att det har börjat bli lite ljusare ute,en aning längre tid på dagarna.
I går och i dag så har jag inte gjort så mycket.
Mest känt mej trött och haft en del värk bak i huvudet och dragning från nacken.
Men jag tänkte försöka börja små greja lite här nu snart med att diska.Och göra lite annat som behövs göra hemma.







 





















 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar