onsdag 27 januari 2021

Jag pratar om bröllop i kameran.

 













5 kommentarer:

  1. Anonym08:54

    Man vet ju aldrig hur någon är förrän efter ett tag och alla kan välja fel. Däremot aldrig förstått kvinnor som alltid fortsätter vara med dåliga män. När det samtidigt finns så många bra och jättesnälla, som skulle göra allt för en kvinnas kärlek men inte kan få det istället för att de inte har lika mycket utseende, status, pengar, bra jobb, etc. Varför inte välja efter den som skulle värdera en som allra mest istället och alltid finnas där för en?

    Helt givit upp med det där själv nu. Gjorde också allt själv och alla jag fanns där för själv till 100% har svikit. Hatar ensamheten men inget har fått mig att må sämre än varje gång jag har hoppats på någon igen...Trött på att höra från alla hur jättesnäll jag är också, av folk som aldrig var det tillbaka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så sant och klokt det du skriver.
      Tack för det du skrivit och hoppas det blir bättre för dej kram.

      Radera
    2. Anonym22:56

      Ett bra tips är att inte höra av sig på ett tag till folk som aldrig gör det själva, för att se när de tar initiativet...Gör de inte det så var det inget att värdera heller. Allt socialt handlar ju om att ge och ta. Men det är så många som inte förstår det...Sen är det nog bättre att fokusera på att hitta bra vänner i livet också och inte helt på förhållanden. Då det sistnämnda oftast tar slut förr eller senare.

      Radera
  2. Anonym09:03

    Kan tänka mig att du är en bra högläsare i den där gruppen i alla fall! Du har en lugnande och mjuk röst, liksom. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket! Det va roligt att få höra.

      Radera