lördag 14 augusti 2021

Helgen

 

Fredagen i går va bra. Inte för att jag gjorde nått speciellt. Men i bland kan det kännas så bra ändå fast man gör det "vanliga" bara. Medans vissa dagar känns det som att allt bara är dåligt och inte känns bra.
På dagen så va jag på dagverksamheten.Även denna gång så fick vi gott fika där.Fast i dag så var det ingen som fyllde år.Men dom hade bakat en sån god äppelpaj.
Sen när jag hade slutat för dagen.Så träffade jag Maria.
Vi gick på stan och kollade i affärer.
Jag köpte det här.
Jag ska inte ha alla ringarna så här på mej samtidigt.
Men så här ser dom ut i alla fall.
Vi gick inte och fikade nånstans.Utan vi köpte oss en dricka och satte oss ute istället och bara pratade.
Sen på kvällen va jag hemma.
Och spenderade den typ så här.
Så har vi i dag då.
Vädret har inte varit det bästa.Inte så det gick att sola i alla fall.Jag tänkte då åka och sola solarium.Men senare framåt eftermiddagen så kom solen fram.Så då satte jag mej och solade ute på balkongen istället.
Riktigt skönt va det! Satt där bra länge.
Tänk om vintern hade kunnat vara som sommaren är!
Våren och sommaren är bästa årstiderna tycker jag.
Hösten gillar jag faktiskt också.
Men vintern den ogillar jag jävligt mycket.
Den här kvällen har jag också varit hemma.
Hoppas att NI har haft en








































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar