torsdag 12 augusti 2021

Nån dag så ska jag skaffa mej min första och enda tatuering har jag bestämt. (Kamerabloggat)

 

Fast på min högra hand då,på fingret.
Och på det här kortet där jag ritat en ring.Inom den delen är det som jag vill ha tatueringen,storleken på den.
Jag hittade tyvärr inte igen den där bilden på tatueringen,som jag fastnade för och tyckte va så fin.
Men den här nyansen av rosa färg vill jag att fjärilen ska vara.
Eller nån av dom här färg nyanserna.
När det kommer till fjärils motivet.Så är det här några som jag tycker är fina.

Och denna då fast att det skulle vara rosa.
Men eftersom det är ett sånt litet område där jag ska ha min tatuering.Så förstår jag att den inte kommer att kunna vara så detaljerad.
Typ så här då fast inte på sidan utan uppe på fingret.
Lagt på en liten fjärilsbild på mitt kort.För att visa hur den ska sitta.Vill ha den på sidan.Och inte att se motivet som rakt fram.Mycket också att det är mer utrymme på längden på fingret,än det är mitt på fingret fram.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar