fredag 20 augusti 2021

Dom här dagarna.

 

I onsdags så var jag på dagverksamheten.Fast i vanliga fall så går jag inte där på onsdagarna.
Jag fortsatte att måla på min ram.Som jag ska göra om till en dekorationsbricka.När den är klar så ska jag ha den på mitt vardagsrumsbord.
Efter att jag hade slutat så umgicks jag med Charlotta.
Vi var i affärer och tittade.
Jag fick en present av henne.Ett nagellack som hon köpte till mej.
På torsdagen så umgicks jag också med vänner.Efter att jag hade slutat på dagverksamheten.
Johan och Lars som jag nyligen har lärt känna.Dom är jätte trevliga.
Vi promenerade på stan och pratade.
Sen åkte jag och handlade.Och spenderade kvällen hemma.
Tyvärr fick jag ta bort mina lösnaglar i går på kvällen.
För jag har börjat få värk i några naglar.Röd och lite uppsvullen.
Så jag får ta och låta naglarna "vila upp sej" nu i nån vecka.
Lite synd för jag har verkligen gillat att ha långa naglar.Målat dom och tittat på nagellack osv.
När dom har blivit bra igen.Så ska jag ta och fixa dom på nagelsalong.
Jag tror att det kan vara limmet som jag inte har tålt.När jag använt lösnaglar som jag har köpt på affären.
Blivit beroende av dessa hihi..
Så goda!
I dag har jag bara legat i sängen och läst.
Vilat mej.
Kanske ta mej en promenad.Men sen bara vara hemma.
Jag har några program som jag ska se på.






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar