lördag 7 augusti 2021

Torsdagen och Fredagen

 

I går när jag var på dagverksamheten så pysslade jag på med att måla.
Jag kan knappt rita en streck gubbe,inte duktig alls på sånt.Men att måla saker och använda färger det gillar jag verkligen att göra.
När jag hade slutat där för dagen.Så gick jag ner på stan med Klara och Johan,dom går också på dagverksamheten.
Vi mötte upp en vän till Klara.Jag har aldrig träffat henne nån gång.Men hon va trevlig och vi pratade en del.
Jag umgicks ett tag med dom.Sen så åkte jag till Skönsberg där jag gick till en affär och handlade.Dom brukar ha så goda jordgubbar där.Frukt,bär och grönsaker som är rätt billiga där.Men tyvärr så hade dom inga jordgubbar i går.Det var mest därför jag åkte dit.
Det blev då att jag köpte sötsaker istället.
I torsdags så va jag också på dagverksamheten.
Och när jag hade slutat där så åkte jag till Sommartjärn.Där jag hälsade på Denise,Andreas och Charlie.
När man inte har körkort och bil så får man åka buss.
Det har aldrig blivit så för mej att jag har tagit körkort.
Tur det kanske för jag hade nog bara kört i diket hihi..
Det är så fint i Sommartjärn tycker jag.
I dag har jag inte gjort nått speciellt.Jag har bara varit hemma.




































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar