måndag 9 augusti 2021

Söndagen och today

 

I går kom Ulla och hälsade på.
Hon färgade utväxten i håret på mej.Så nu känns det bra med mitt hår igen.
När jag började färga mitt hår första gången så var jag 13 år.Och jag har alltid färgat det sen dess.Alltid i blond och ljusa färger.
Sen blev det att jag började färga mitt hår svart.Vilket jag gjorde under några år.
Tills jag numera färgar håret brunt.
Däremot har jag aldrig prövat att ha mitt hår rött. Utom vid några tillfällen då jag lånade en peruk som en kompis hade.
I dag så har jag städat hemma.
Och en promenad har det också blivit.
När jag har bloggat klart så ska jag göra ansiktsmask,peeling å sånt fix.
Det här vart min middag.
I dag så är det Rulltårtans dag.
Jag tycker att rulltårta är jätte gott och brukar äta det i bland.
Såg några bilder på rulltårtor som såg så fina ut. Säkert goda också!


















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar