onsdag 12 december 2018

Varit ledig i dag.

Jaa i dag har jag ju varit ledig från jobbet.
Jag har varit in till stan på samtal.På ett ställe där jag brukar gå och prata.Ungefär en gång i månaden brukar det vara.
Dom samtalen löser inte en situation som är,men det gör det i alla fall lättare att då härda ut den.Och att få hjälp att förstå det som är så svårt att förstå.Vissa saker blir man tvungen att leva med,hur dom är.Man kan säga VARFÖR,man kan säga OM  ändå.Tänka och säga det så många gånger till sej själv.Men man hamnar ändå tillbaka till att det är som det är.Sanningen är där.En sanning man inte kan blunda för och förtränga hur länge som helst.
Jag gick en promenad nu på kvällen.
Måste ju göra det varannan dag.Men det har faktiskt funkat bra för mej att hålla.Att jag inte hoppat över att ut och gå nån av dagarna.Det är kul att något är bra och fungerar för mej i alla fall.Dom sakerna som är bra i mitt liv och som ger mej glädje,dom är jag tacksam för!
I går efter jag hade slutat jobbet.Så vart det en massa springande på affärerna igen.
Men jag gillar att gå på affärer och kolla och shoppa lite ibland.
Det jag oftast brukar köpa förutom mat å sånt som man måste ha.Så är det kläder och saker till mitt hem.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar