fredag 7 december 2018

Yesterday

I går så blev det inget bloggande.Men färgning av håret vart det däremot.
Jag var och jobbade som vanligt.Sen så gick jag och mötte upp Ulla.
Så åkte hon och jag till IcaMaxi.När vi var klara där med det vi skulle handla,så åkte vi hem till mej.Gjorde kaffe,satte oss i soffan och prata och bara umgicks.
Sen så färgade hon håret på mej.
Det känns bra att håret är fixat nu.För jag gillar verkligen inte den fula utväxten som jag får.Det enda som är synd bara är att jag brukar få sån klåda i huvet,dom första dagarna efter att håret är färgat.Men jag får väl säga som ordspråket.Vill man vara fin så får man lida pin.
Jag har ju allergitabletter.Men dom vill jag helst inte ta.För jag blir som en zombie av dom.Tröttare än tröttast.Och så yr.
I dag så har det börjat snöa lite och det är så kallt ute.Men jag har varit ute ändå.Eftersom jag måste gå "min promenad".Det sjukgymnasten sagt åt mej att göra.
Ännu ett ordspråk att peppa sej med!
Istället för att börja tänka negativt.
Jag ska bege mej ut i kylan snart igen.För jag ska åka och sola har jag tänkt att göra.Och där är det varmt och skönt att ligga.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar