fredag 21 december 2018

Det har inte känts bra i dag.

En dag som jag inte vill känna,för jag känner för mycket.För mycket av jobbiga känslor och tankar.På den saken som är så svår.Som är upp och ner.Men mer ner än upp oftast.Som den är nu.
Men vissa gånger känner jag mej relativt stark att härda ut det.Men vissa gånger och dagar som det har varit i dag.Är jag inte stark alls.Utan bara så jävla svag.


Och vid sådana gånger så kan jag få så många andra negativa tankar om mej själv.Som jag började tänka i dag att nu skiter jag i det här med att ut och gå.För vad spelar det för roll om nacken min kommer att bli bra.Om ändå det där andra inte är det.
Men jag gick i alla fall ut nu på kvällen.Och gick "min promenad".
Det gick dock lite trögt för det var så mycket snö på marken,på det stället som jag gick på.Men nu är det i alla fall gjort.
Tänk om man bara kunde stänga av dom tankar och känslor som finns inom en.Dom saker man plågas av att tänka på.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar