måndag 24 december 2018

Här är några foton på mej när jag var liten.

Jag är väldigt tacksam mot min mamma,för att jag har haft en sån bra barndom.Den har varit så idyllisk,nästan som i Madicken och Barnen i Bullerbyn filmerna.Jag har verkligen fått vara barn med trygghet och kärlek.Min mamma har varit beskyddande,gett mej mycket uppmärksamhet och jag har fått göra mycket roliga saker.Jag har bara bra minnen från min tid då jag var liten.
Som barn var jag ofta glad,skötsam och nyfiken av mej,kunde vara påhittig av mej.Jag var ett snällt barn(får ju tro på vad mamma sagt jag var hihi..).Och väldigt "flickig",ville ofta ha på mej klänningar,leka med barbie m.m.
Men tyvärr vart inte min tonårstid det,så idyllisk direkt.Snarare tvärtom.Det var mycket saker som hände då på en gång och förändrades.Och mitt liv som vuxen har inte alltid heller varit den bästa.Mycket jobbiga saker som har hänt och som jag gått igenom.
 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar