fredag 28 december 2018

Vad ombytlig jag är av mej nu då.Och inte kan bestämma mej.


I dag har det varit kanonfint väder.Och solen har varit framme en stund till och med.Tänk snart är vi ju inne i januari månad.Och sen börjar det närma sej våren.Härligt det!
Vad jag har ändrat med gardiner fram och tillbaka hemma.
Jag köpte ju ett par nya vardagsrumsgardiner som jag verkligen gillade.
Men nu vill jag byta igen.Snacka om att va ombytlig hihi..
Jag ska sätta upp ett par andra som jag har.Som är i en sån härlig mintgrön,turkos färg.Jag är så kär i den där färgen hihi..
Jag och Ulla var på Birsta i går.
Vi åkte dit vid halv två tiden och vi vart där tills nästan då dom stängde.
Jag shoppade lite saker.Slösade pengar,fyy på mej!
Vi tog en lång fika på Ikea också.För kaffe måste man ju ha.
När jag kom hem så började jag "dekorera" med dom sakerna som jag hade köpt.Och då blev jag så sugen att ha dom turkosa gardinerna istället.
När jag har bloggat klart här nu,så ska jag sätta upp dom i vardagsrumsfönstret.
Jag är så glad att jag bor själv.Och kan göra precis som jag vill hemma och ha det i min lägenhet.
Jag tror faktiskt att jag aldrig nånsin kommer att vilja bo tillsammans med nån.Inte ens om jag skulle bli riktigt kär i nån.För jag trivs alldeles för bra med att bo själv.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar