tisdag 12 februari 2019

I går

Då blev det inget bloggande för mej.Måndagen den gick fort den.
Jag var och jobbade.Efter jobbet så åkte jag in till stan.Och gick till kulturmagasinet,där biblioteket är.Jag vart där väldigt länge,nästan tills stängningsdags.
Jag letade böcker och jag satt och kollade i böcker.
Det är så roligt att göra det.Och så avkopplande och trivsamt att vara där på biblioteket,tycker jag att det är.Det är spännande att läsa om olika saker.Och även att se på bilder,som det finns i vissa böcker.
Jag lånade böcker som jag skulle ha med mej till jobbet.
Och så lånade jag några böcker som jag tänkte ha till mej själv,att läsa hemma.
Och så har vi i dag då.Som jag skulle ha varit och jobbat.
Men jag försov mej.Så jag fick ringa till jobbet och vara helt ärlig och säga som det var till dom.Klockan var så pass mycket när jag vaknade att jag inte skulle hinna läsa nått där i dag.
Det känns ju inte alls bra när det blir så här.Det är också pinsamt och jag skäms.
Efter att jag hade ringt till jobbet så somnade jag om.Och jag sov ända fram till 18 tiden.
Vissa dagar är jag så sjukt jävla trött.Och kan känna mej fysiskt orkeslös.
Får se hur det kommer bli i kväll nu då.Om jag kommer somna "normalt" eller bli vaken hela natten?
Jag är ledig i morron.Så på så sätt är det ingen fara om jag inte skulle kunna somna i natt.Fast det är ju så klart inge kul att sova bort morgondagen för det.
Tänk va bra det hade varit om man hade varit en perfekt människa.Utan några fel och brister.Eller i alla fall om jag hade varit halv perfekt hihi..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar