torsdag 14 februari 2019

I dag har jag varit och shoppat kläder.


Det är ju så roligt med kläder och att kolla i affärer.Och lite roligt måste man ju ha i bland! Så därför åkte jag in till stan när jag hade slutat jobbet i dag.Och köpte mej några klädesplagg.
Jag gillar verkligen blusar,skjortor och färger som dessa.När det är rosetter och knytband vid halsen och volanger på armarna.
Dom här vart det:
Jaa i dag så har det ju varit Alla hjärtans dag.
Oavsett om NI har nån älskling i erat liv eller inte.Så hoppas jag att ni fått haft en bra dag!
Att få må bra och tycka om sej själv och sitt liv.Finner man det så har man det bra.
Det är något som jag strävar efter och vill finna.Vissa bitar av dom kan jag känna att jag funnit.Medans en del andra bitar är som att leta efter en nål i en höstack.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar