fredag 15 februari 2019

Så blev det stan i dag igen.

Jag har övergett Birsta hihi..och börjat vara i stan mera i stället.
Näe då,men jag har varit på stan mycket nu den här veckan.
Den största skillnaden mellan dessa ställen.Är att på Birsta är det mycket folk och på stan väldigt lite.Nästan folktomt kan det kännas när man går där.Men det kan vara rätt skönt det.För att trängas med en massa folk är bara jobbigt.
I dag så åkte jag också in till stan,men inte för att gå på affärer.Utan för att jag skulle på ett möte,ett ställe där jag går och pratar i bland.
Det har inte varit kallt ute i dag.Men halt som vanligt.
Det har börjat bli lite ljusare ute nu på dagarna.Vilket känns underbart för då vet man vad som närmar sej.Det härliga våren!
Nu ska jag dricka kaffe.lyssna på musik och greja på lite hemma.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar