fredag 1 februari 2019

Sällan på telefonen men ofta med kameran.


Jaa det är väldigt sällan som jag brukar ta kort med min telefon.Men däremot så tar jag överdrivet mycket kort med kameran.Som den linslus som jag är hihi..
Jag använder inte internet på min telefon.Utan när jag är inne på internet så gör jag det på min stationära dator.Men jag har internet på telefonen eftersom när jag köper halebop laddning,då jag ska fylla på telefon.Då kommer också internet med,laddas det på.Men jag gillar inte att använda telefonen så.Utan använder den bara till att ringa med och smsa.Men jag är inte så mycket för att smsa heller.Jag tror att det är därför jag inte är så mycket för att chatta på nätet.För jag tycker att chatta och smsa är lite samma.Det kanske låter konstigt,men jag tycker mera om känslan att sitta med en kopp kaffe vid min dator.Skulle jag ha tillgång till en sak hela tiden så tror jag inte att det skulle kännas lika roligt då.Och att det även skulle stressa mej.Som att det kommer bli att jag bara sitter med telefonen hela tiden.Och så vill jag inte ha det.
Alla är vi olika och man ska göra det som man själv känner att man trivs bäst med.Jag har i alla fall hittat mitt sätt då det gäller internet.
Jag har nog också alltid varit lite "gammeldags" av mej.Att det var bättre förr,då det kommer till tekniken i alla fall.
Dom gånger som jag tagit kort med telefonen.Så måste jag slå på internet där,så jag kan föra över dom korten till min hotmail.Och sen gå in på min dator och lägga över bilderna från hotmailen till en mapp där jag sparar,har bilder.
I går när jag hade slutat jobbet så blev det lite shopping för mej.
Jag va in på Blomsterlandet,Jula och på Lager 157.
Jag köpte mej ett par jeans och lite annat.
En ny mikrovågsugn det har jag inte köpt ännu.För jag kan inte bära hem den själv.Men Ulla skulle skjutsa mej nån dag så jag kan köpa mej en mikro.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar