söndag 19 april 2020

Helgen

I fredags så fick jag hem två brev om datum och tider som jag ska på.
Ena brevet är när jag ska komma till vårdcentralen.Med det om mitt vänstra ben.Jag har fått tid där på fredag.
Och det andra brevet är om när jag ska till neurologen och ta Botox sprutorna.På grund av den sjukdomen jag har.Och dit ska jag få komma nästa måndag.
Då jag var till Denise och Andreas och hälsade på i torsdags.Så fick jag ett par nya skor av Denise.Hennes mamma hade köpt dom men upptäckt att storleken inte passar henne.Så då fick jag dom.Så snällt av dom!
Fina och jätte sköna är dom.
Förutom dom här skorna nu som jag har fått,så har jag bara ett par andra skor som är i grå färg.Och det är ett par stövlar.
Jag hade tvättstugan i fredags och på kvällen så blev jag liggandes i migrän.
Ni som brukar få migrän,vet ju hur skit det är att ha det och hur man mår då.
Jag kunde inte sova på hela natten.Men så kan det även va för mej i bland när jag har svårt att kunna somna.Och även i bland,eller MER än ibland att jag bara blir som vaken.Ser på serier,program,läser böcker.Eller får nått stört ryck att greja med nått hemma hihi..Som en natt då jag blev så sugen på att byta gardiner i vardagsrummet.Så jag tog fram strykjärnet och började stryka ett par gardiner som jag ville ha uppsatta i vardagsrumsfönstret.Vissa gånger så känns det mysigt på nått sätt att vara uppe på natten tycker jag.Men i bland så är det bara irriterande,speciellt då man verkligen vill kunna somna men inte kan.
I går så sov jag bort hela dagen.Vilket kan bli nackdelen om man är vaken hela natten.
När jag hade vaknat och ätit.Så åkte jag till Ica Maxi och handlade.
Resten av kvällen hemma så kollade jag på Några avsnitt av Love Island UK.Och så lyssnade jag på Rättegången som finns på You Tube.Det är kända fall från rättegångar.Och nu handlar det om Hjärstamordet.
Jag tänkte ta och börja städa här hemma nu.Får se bara hur det kommer att gå för mitt ben är extra störd i dag.Men kommer jag inte kunna städa allt,så får jag fortsätta göra klart resten i morron.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar