torsdag 9 april 2020

Underbart väder har det varit i alla fall.

I dag har mitt ben hållit sej okej.Så då passade jag på att gå en långpromenad.
Jag gick också till Birsta.Där jag fyllde på mitt busskort.
Men sen så vart det att åka buss.Bort till Bosvedjan där jag solade solarium.Jag va ju och solade för bara någon dag sen.Men det fick bli i dag också.
När jag hade solat klart så gick jag till Dollar Store.Köpte en massa godis,men också det här.
Ljushållaren har jag satt i mitt sovrum.
Roligt att köpa nytt och byta ut sånt i bland.Och jag tycker om att ha tänt en massa ljus hemma på kvällarna.
Det här fatet och doftljuset som jag köpte ska jag ha i vardagsrummet.
Ljuset luktar så gott.Som godis.
MUMS!


Hoppas att NI har haft en bra dag och kväll!!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar