torsdag 11 juni 2020

Dagens:

Dagens Väder
Dagens Middag
Dagens Bästa
Den här klänningen som jag köpte på New Yorker i stan.
Dagens Sämsta
Är att jag har fått en massa skavsår på fötterna.
Tydligen så funkade det inte så bra,att vara barfota i dom skorna som jag hade på mej i dag.
Dagens Planer
Bibliotek,klädaffär,solarium.
Jag har varit på biblioteket i stan.Där jag lämnade igen några böcker.Och så lånade jag dom här två böckerna.Det ska bli intressant att läsa dom.
Sen har jag varit in på New Yorker och kollat på klänningar.Och där vart det ju då ett köp.Fast jag hade helst velat köpa typ 20 stycken klänningar hihi..
Hade jag haft det så här så hade jag kunnat göra det.
Sen så åkte jag till Bosvedjan.Där det blev fusk solning.
Jaa jag vet att man kan sola ute hihi..vilket jag också brukar göra.
Men det går lite fortare med att bli brun av solarium.Jag har tyvärr inte ärvt efter min mamma som blir så brun bara hon går utanför dörren ungefär.Inte ens på vintern så är hon blek.Som jag brukar vara,om jag inte solar solarium.
Jag har varit och plockat lite blommor nu på kvällen.
Det blev en bukett med syrener att ha på balkongen.
Hoppas att NI har haft en bra torsdag!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar