måndag 1 juni 2020

Lampan blev en vas och en fika med Ulla.

När något är känslomässigt jobbigt.Då är det så skönt och betyder så mycket att ha riktiga vänner i sitt liv.
En av dom är Ulla.Och hon kom hem till mej i dag på eftermiddagen.
I går så höll jag på att pyssla med lite saker hemma.
Jag gjorde en vas,av en lampa som jag har haft.Jag klippte bara bort sladden och VIPS så blev det en vas i stället.

Det är kul att vara lite kreativ och fantasifull med saker man har hemma.Att göra om en del av dom sakerna som man har.Eller dom man köper och dom på sitt eget sätt.
Att komma på och skapa.I bland så behövs det så lite för att något ska bli på ett nytt sätt.Man behöver inte heller ändra en del saker helt så att dom blir helt förändrade.Utan bara lägga till nån detalj så att det ändå blir det där lilla extra.
Det är så roligt att pyssla på med sånt här hemma! Och det är rogivande.
Jag tog ett halsband och dekorerade på ena lampan som jag har i sovrummet.
Jag köpte några nya blommor.
Såna där fejkade som man inte behöver vattna.
Dom håller år ut och år in.Och vissnar aldrig hihi..
Och så har jag gjort den här som jag har på balkongen.
Lite smått å gott vart det här också.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar