lördag 6 juni 2020

I går så gjorde jag klart i köksfönstret.Och i dag har det blivit mer pysslande hemma.

Det settet med dom tre små glas "vaserna" som jag köpte.Var det tänkt först att jag skulle ha här i köket på fönsterbrädan.Men dom fick sin plats att vara i sovrummet istället.
Dom här krukorna(som man också kan ha som en vas) hade jag ute på balkongen.Men satte dom i köksfönstret istället.Och dom vita krukorna och blommorna som jag haft i köket.Dom är nu på balkongen.Dom fick byta plats med varann hihi..

Dekorations glaskrossen som jag köpte på Ikea.Har jag dekorerat på det här fatet,brickan.Och så har jag fyllt denna som jag har värmeljus i med glaskross.
Det syns inte så bra på korten.Men det glittrar om glasbitarna.
Det är så fint med glitter tycker jag.När det glittrar och glimmar.
Det här glittrar inte men mysigt är det med tända ljus.
Och i dag när det har regnat hela dagen och varit nästan lite små mörkt ute fast det är sommar.Så kan man tända lite ljus hemma.


När jag ändå höll på att greja på i köket.Så passade jag på att göra om lite grann på dom här hyllorna.Bara för att det är så kul hihi..
Dom små glasvaserna har jag satt på nattusbordet.
Jag har valt att ha dekorationstenar i två av dom.Den ena i rosa färg och den andra har jag blandat rosa och vita stenar.I den tredje har jag pärlor i.
Jag gjorde om lampskärmen lite.Med att ta bort pärlhalsbandet och fästa dit ett sånt här band i stället.Har satt fast det med tejp på baksidan av bandet.Får se om det kommer hålla.Hittils har det inte släppt från lampskärmen i alla fall.
Och så det sista då. Blommorna på balkongen.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar