lördag 27 juni 2020

Underbart med värme,men inte sån här värme.

I går när jag var ute och gick,så hittade jag ett ställe där det var lite skugga.Där va det skönt att sitta.Lite svalare där.
Klarade knappt av att vara inne i min lägenhet i går.Så jäkla varmt det varit hos mej.
I dag har det också varit varmt.Men mera behaglig värme än dom senaste dagarna har varit.
Sommar,sol,värme och svett!!
I dag så har jag varit ute och promenerat.
Och suttit å läst en del.
Ätit en massa körsbär har jag.Det är en av mina favorit bär det.
Jag brukar äta bär nästan varje dag.Oftast till frukost.Med kvarg eller gröt till.Och i bland så äter jag bären som dom är,utan nått till.
Jag minns när jag var med barn,då jag väntade min son.Jag hade sånt sug efter just körsbär då.Och djungelvrål det va jag också ofta sugen på att äta.
























1 kommentar: