torsdag 4 juni 2020

Spontant infall som blev slösning av pengar.





Men några krukor det köpte jag i alla fall inte.Utan jag ska ta dom två stora gråa jag har på balkongen.Och ha dom vid köksfönstret.
Längre än så här har jag inte kommit med att göra klart i fönstret i köket.För det hände en liten olycka,klantig som jag är!
När jag skulle packa upp dom sakerna som jag hade köpt.Så när jag skulle ställa in en sån här dricka i kylskåpet.
Det här är inte mitt kylskåp utan jag har tagit bilden från internet.För orkar inte gå och ta mer kort nu.Men tänkte visa på bilden vad jag satte drickan.
Jag hade redan en dricka där som stod och en mjölk och lite annat.Så egentligen fanns det väl inte plats där att sätta Grape tonic drickan där.Men tänkte inte så mycket på det för jag ville typ snabba mej att packa upp och fortsätta fixa i köksfönstret.
Hyllan där spricker och går sönder.Så allt som stod där på ramlar ner på golvet.Förutom drickan då som landar på min fot i stället.Det börjar blöda på foten.Och den har svällt upp lite.
Jag har redan värk som det är med min nacke och mitt ena ben.Så jag vill helst slippa ha annan värk också.
Men är man klantig så är man.Jag får väl se hur läget är med foten min i morron då?



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar