fredag 10 juli 2020

Jag va i Timrå hela dagen i går.Och om en vecka så åker jag till Stockholm.

Jag var och hälsade på Ulla dit hon flyttat med sin pojkvän.Dom har bott i Gångviken men nu flyttat till Timrå.Dom har fått tag på en jätte fin lägenhet.Men när man nyss flyttat så brukar det ju oftast vara en del saker man har att göra.Så i går höll jag henne sällskap när hon fixade med lite saker i lägenheten.Hon hade köpt nya handtag till skåpen i köket.Som hon skruvade fast.Och lite andra saker.

På torsdag nästa vecka så åker jag till Stockholm.Där jag ska träffa min mamma som bor i Bro.Och jag ska vara hos henne i några dagar.Det ska bli kul att träffas och även att få komma bort ett tag.Hoppas att vädret kommer att vara soligt och fint då.
I dag är det Porslinsblommans dag


Tunn och spröd som det finaste porslin och ser ut som ett litet smycke. Porslinsblomman blommar villigt och finns både med och utan doft.
 Porslinsblommor passar för oss som vill ha fina växter men som inte är lika bra på att komma ihåg att vattna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar