lördag 11 juli 2020

Äntligen har det varit en dag (i går) med bara sol och inget regn.

I dag har också solen varit  framme.Och regnet har hållit sej borta.I alla fall än så länge.
Men det började åska lite grann förut här i Sundsvall.Och det blåser ganska mycket ute.
Jag satt ute och solade en del i går.Man får ju passa på då det är sol.
Jag har inte kunnat sitta ute lika mycket i dag som jag har velat göra.För jag har värk och besvär med nacken.Som gör det lite ansträngt att sitta uppe för långa stunder.Så jag har fått lagt mej i sängen emellanåt.
Men så kan det vara i bland med den här sjukdomen som jag har.
Jag tänkte att jag ska gå ut och gå en sväng om ett tag.Och se om jag hittar några blommor att plocka.Som jag ska ha ute på balkongen.
Jag kommer i håg en pojkvän som jag hade.Han gav mej ofta så fina blommor.
Det var lite romantiskt faktiskt hihi..
Men det är så vackert med blommor! Och det finns så många fina.En del blommor har så härliga färger.Och jag älskar verkligen färg.
Förutom rosor så har nog alltid gullvivor varit en favorit.Synd bara att man ser dom så sällan nu för tiden.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar