måndag 6 juli 2020

Hittade ett gammalt papper som jag skrivit då jag var 18 år och sökte jobb.

Jag somnade redan vid 20,21 tiden i går.Och lyckades faktiskt sova hela natten utan att vakna något.Jag vaknade ungefär kl.6 nu på morgonen.
Jag har ätit lite frukost.Kvarg med hallon och blåbär till blev det.
Nu sitter jag här vid datorn och dricker kaffe.Lyssnar på musik.
Genom alla åren som jag kan minnas bakåt så har jag skrivit mycket.I dagböcker och anteckningsböcker.Mycket brev och vykort förr till släkt och vänner.Och jag har sparat brev och vykort som jag har fått av andra.
Även dikter och andra saker.Jag har också sparat en hel del papper som rättegångspapper,papper på då jag fick livmoderscanser,papper som man får på lägenhet dit man flyttar osv.Olika saker som varit genom åren.Jag har två stora kartonger nere i mitt förråd med olika typ av såna saker som jag har sparat.Har även del sparade saker som jag har hemma.
I bland så är det kul att sitta och läsa igenom lite papper,anteckningar som jag skrivit och sånt jag fått.
Man blir väl lite nostalgisk med åren hihi..
Jag hittade ett papper som jag skrivit då när jag var 18 år.Nu skrivs det mesta på dator.Men det var lite annat förr.Och mycket som också va enklare då.Tex att få jobb va inte lika svårt,på samma sätt som det kan vara nu.Jag har faktiskt väldigt glad för att jag var ung på den tiden.Det var inte speciellt svårt att få tag på lägenhet då heller.
Och så några andra som jag har sparat.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar