onsdag 22 juli 2020

Today

Jag kan bli vaken på nätterna.Och i bland hela nätterna fram till på morronen.Vissa gånger blir det så ofrivilligt på grund att jag inte kan somna eller så har jag värk.Men i bland händer det att jag håller mej vaken frivilligt på natten.
Så vart det i natt.Jag var vaken hela natten för att jag läste en bok som är så bra.Så jag glömde helt bort tiden va klockan var.Va så inne i bokens värld.
När jag sen kollade va klockan var på telefonen.Så tänkte jag att nu är det nog dags att sova ändå och så släckte jag lampan.
Men jag låg bara och tänkte på vad händer i fortsättningen av berättelsen.Va så nyfiken på det att jag tände lampan igen.Och började läsa ur boken igen.
Sov några timmar på förmiddagen.Så trött när jag vaknade att jag bara ville fortsätta att sova.Men jag var tvungen att åka i väg på en sak.
Skönt att vara hemma nu igen i alla fall.Och bara ta det lugnt.
Det är storm här i Sundsvall.
Det blåser som bara den ute!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar