söndag 13 september 2020

Jag har haft en helg för mej själv.

 

Jag har pysslat på en del hemma.
Det som har varit negativt är att jag haft lite värk och besvär med nacken och bakhuvudet.Och migrän.Men det tillhör sjukdomen.
Bara några veckor kvar nu tills det är dags för sprutorna som tur är.
I dag när jag var på Ica maxi så köpte jag rosor.Fast inte riktigt då utan konstgjorda är rosorna.
Det är bra det för en sån som mej,som inte har gröna fingrar när det gäller blommor och växter.Finns ju ingen risk nu då att rosorna kommer att vissna hihi..Fast det är klart riktiga rosor det är väldigt fint det!
Dom här vart det som jag köpte i alla fall:
I morron får jag se till att inte sova för länge.Jag har några viktiga samtal som jag måste ringa.På morronen när dom har telefon tid.
Hoppas att NI har haft en bra helg!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar