lördag 12 september 2020

Det har blivit pastelligt med inslag av rosa.

 

Jag har börjat att göra om lite med saker som jag har i mitt vardagsrum.
Jag har bytt ut del och satt dit några som är i rosa färg att ha istället.
I nyanser av pastell har jag valt att ha det i.
En del av sakerna har jag köpt nytt nu i helgen.Och vissa saker har jag haft hemma,men haft dom undan stoppade.Jag har ett skåp där jag har "dekorationsföremål" som ljusstakar,skålar,ramar mm
Jag kommer inte att göra om en massa.Men några få detaljer runt omkring i vardagsrummet har det blivit.Med annan färg än bara det turkosa och mintgröna som jag bara har haft.
Det är kul att göra lite förändringar hemma i bland.Och framför allt så tycker jag att det är så roligt att pyssla på med saker hemma.
Dom ljusblåa ask,boxarna som jag har vid soffan.Dom ska jag klä om i ett rosa tyg.























 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar