lördag 9 april 2022

Lite blandat

 

Nu är prydnads kaninerna köpta.
Och på sin plats i bokhyllan,i sovrummet.
Något som inte är lika gulligt,det är KAOS VÄDRET som har varit i går och i dag.
Det blev att hålla sej hemma i fredags.Ingen dagverksamhet för mej då.
Så mycket snö det har kommit!
Man kan ju tro att det är mera vinter än vår ute.
Såg en test på internet som jag gjorde en dag.
Kan vara lite kul att göra olika tester som brukar finnas på nätet.
Hade det varit frågor om matematik.Då hade jag garanterat fått noll rätt.För jag är sämst på det.Och matematik var jag väldigt dålig på när jag gick i skolan.Jag kan inte ens hela gångertabellen.
Gjort om lite i badrummet.
Med att byta ut en del saker.Och vissa av dom har jag köpt nya.
Jag har ett skåp hemma där jag har en massa prydnadssaker,ljus och annat i.Som jag har sparat där.
Jag älskar att ta kort hihi..
Därför det kan bli så många kort som är ganska lika i bland.Men vissa små detaljer kan skiljas åt som vinkeln,höjden,ljuset tex.Beroende på hur jag tar korten.


























































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar